امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

     تعمیر گیربکس لکسوس

     


    تعمیر گیربکس لکسوس زیر نظر متخصصین و مهندسین مجرب و دوره دیده با بیش از 15 سال تجربه حرفه ایتعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس


     فروش و تعمیرات گیربکس اتوماتیک لکسوس توسط گیربکس آپ با به روزترین امکانات و دانش

    تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می دارد.

    که زیر نظر متخصصین کارآزموده در مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک انجام می‌پذیرد.

    نکته حائز اهمیت گارانتی 12 ماه گارانتی تعمیرات می باشد.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده لکسوس

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی لکسوس

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی لکسوس را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس لکسوس شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس لکسوس شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره لکسوس

     

    لکسوس بخش خودروهای لوکس شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا است. مارک لکسوس در بیش از 70 کشور و سرتاسر جهان به بازار عرضه می شود و بیشترین فروش ژاپن را در ساخت اتومبیل های برتر دارد. از نظر ارزش بازار در بین 10 مارک بزرگ جهانی ژاپن قرار گرفته است. دفتر مرکزی لکسوس در ناگویای ژاپن قرار دارد. مراکز عملیاتی این شرکت در بروکسل ، بلژیک و پلانو ، تگزاس ، ایالات متحده واقع شده است.

     

    تقریباً در همان زمان که رقبای ژاپنی هوندا و نیسان به ترتیب بخش های لوکس Acura و Infiniti خود را ایجاد کردند ، لکسوس از یک پروژه شرکتی برای تولید یک سدان برتر جدید با نام رمز F1 سرچشمه گرفت که در سال 1983 شروع شد و با راه اندازی بازار لکسوس LS در سال 1989. متعاقباً ، این بخش مدلهای سدان ، کوپه ، کانورتیبل و SUV را به آن اضافه کرد. لکسوس تا سال 2005 به عنوان یک مارک در بازار داخلی خود وجود نداشت و تمام خودروهایی که از سال 1989 تا 2005 با نام Lexus در بازارهای بین المللی به بازار عرضه می شدند با نام تجاری تویوتا و نام مدل معادل آن در ژاپن عرضه می شدند. در سال 2005 ، یک نسخه هیبریدی از کراس اوور RX شروع به کار کرد و بعداً مدلهای هیبریدی اضافی به ترکیب این بخش پیوستند. لکسوس در سال 2007 با معرفی سدان اسپورت IS F و سپس سوپراسپرت LFA در سال 2009 ، بخش عملکرد F marque خود را راه اندازی کرد.

     

    وسایل نقلیه لکسوس عمدتا در ژاپن تولید می شوند و مرکز تولید آنها در مناطق چابو و کیوشو و به ویژه در کارخانه های تویوتا در Tahara ، Aichi ، Chūbu و Miyata ، Fukuoka ، Kyūshū است. مونتاژ اولین لکسوس ساخته شده در خارج از کشور ، با تولید RX 330 در انتاریو ، در سال 2003 آغاز شد. پس از سازماندهی مجدد شرکت ها از 2001 تا 2005 ، لکسوس شروع به کار مراکز طراحی ، مهندسی و ساخت خود کرد.

     

     

     

    هزینه تعمیر گیربکس لکسوس

    هزینه تعمیر گیربکس لکسوس با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     آدرس ما: تهران، اتوبان شیخ فضل الله شرق به غرب ، خروجی چوب تراش ، روبروی مترو

    طرشت، کارواش سبحان

     

     

     تعمیرات گیربکس لکسوس تخصص ماست .

     

    مطالب مفید