تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج 

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج ، سرویس دوره ای گیربکس کیا اسپورتیج ، تعویض روغن گیربکس اسپورتیج و بازدید فنی گیربکس اسپورتیج با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده کیا اسپورتیج

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی اسپورتیج

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی اسپورتیج را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اسپورتیج شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اسپورتیج شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره کیا

    شرکت کیا در می 1944 تاسیس و قدیمی ترین تولید کننده وسایل نقلیه موتوری کره میباشد. کیا با ساخت دوچرخه و موتور سیکلت، رشد کرده و به پنجمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان تبدیل شده است.

    امروزه کیا بیش از 1.4 میلیون خودرو در سال در 14 عملیات تولید و مونتاژ در 8 کشور تولید می کند. این شرکت بیش از 40000 کارمند دارد و درآمد سالانه آن بیش از 17 میلیارد دلار است.

    کیا 6 درصد از درآمد سالانه خود را صرف تحقیق و توسعه می کند و همچنین مراکز تحقیقاتی را در ایالات متحده آمریکا، ژاپن و آلمان اداره می کند.

     

    مزایا کیا اسپورتیج

    بازار خرید و فروش این خودرو در ایران مناسب است.

    قطعات یدکی این خودرو را میتوانید بدون هیچ دردسری پیدا کنید.

    ظاهر زیبا و چشم نواز

    دارا بودن دو دیفرانسیل و قابلیت آفرود بهتر نسبت به خیلی از خودروهای هم رده خود.

    فرمان پذیری خوب و مناسب

     

    معایب کیا اسپورتیج

    امکانات محدود در مقایسه با خودرو های هم رده و هم سطح خود

    سواری خودرو میتوانست نرم تر باشه

     

     

    مشخصات فنی خودرو کیا اسپورتیج

    حداکثر قدرت این خودرو 177 اسب بخار میباشد که صفر تا صد را در 10.4 ثانیه پر میکند . حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر در ساعت و وزن خودرو حدود 1588 کیلوگرم است. مصرف سوخت داخل شهری خودرو 11.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و 8.4 لیتر در خارج از شهر میباشد. حجم باک 66 لیتر میباشد و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است.

     

    رقبای کیا اسپورتیج در بازار ایران

    اگر بخواهیم از رقیبان کیا اسپورتیج صحبت کنیم و آن را با هم رده های خود مقایسه کنیم باید خودروهایی همچون هیوندای توسان LM، میتسوبیشی ASX و ام جی GS را نام ببریم. چری تیگو 7 ، هایما اس 7 توربو و جک اس 5 اتوماتیک نیز به عنوان حریفان صفر کیلومتر در برابر نمونه های کارکرده اسپورتیج حاضر هستند.

     

    مشکلات کیا اسپورتیج

     

    بیشترین مشکلاتی که در کیا اسپورتیج ممکن است به وجود بیاید

    خرابی کلاچ کمپرسور AC

    معیوب شدن سوئیچ موقعیت دریچه گاز

    نشت مخزن سوخت به دلیل خوردگی ناشی از نمک جاده.

    مکن است گاهی صدایی از بلندگوها نیاید و عملا قطع شوند.

    فقط از روغن گیربکس مورد تایید کیا باید استفاده شود.

    پره های فن خنک کننده ممکن است ترک بخورند.

     

    هزینه تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

    هزینه تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

    مطالب مفید

    مطالب مفید و پربازدید

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس جنسیس

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس هیوندای ix55

    کلیک کنید

    علت عقب رفتن ماشین اتومات

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس تیگو 5

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس راوفور