تعمیر گیربکس اتوماتیک جنسیس

     

    تعمیر گیربکس جنسیس

    تعمیر گیربکس جنسیس نخصص ماست. تعمیر گیربکس جنسیس از خانواده هیوندای از آن دسته تعمیرات تخصصی لذت بخش است چرا که عضوی از این خانواده قابل اعتماد است. اما در گیربکس آپ با سال ها تجربه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو جنسیس شما به بهترین نحو و کیفیت و با حداقل تعویض صورت بگیرد. تعمیرات غیر اصولی گیربکس جنسیس باعث میشود تا هم شما مجبور شوید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس را مجددا پرداخت نمایید و هم خرابی قطعه ای که بصورت غیر اصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد نماید. مراقب باشیم که تعمیرات خودرویمان را به چه کسی میسپاریم. مجموعه گیربکس آپ متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ها مفتخر است اعلام کند بیش نیم قرن در زمینه تعمیرات خودرو تجربه و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری میباشد . ما در این مجموعه خودرو شما را با کمترین هزینه و زمان تحویل در کل غرب تهران همانند خودروی صفر به شما تحویل میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین میکنیم :

     

    تکنسین های آموزش دیده هیوندای جنسیس

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی جنسیس

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی هیوندای را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس جنسیس شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس جنسیس شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.


    درباره جنسیس

    جنسیس موتور، که معمولاً با نام جنسیس شناخته می‌شود، بخش خودروهای لوکس گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی است. این خودرو از سال ۲۰۰۸ تا کنون در کره جنوبی ساخته می‌شود. و از سال 2010 به بازار ایران راه پیدا کرد. تولید هیوندای جنسیس سدان تا سال 2013 ادامه پیدا کرد و در سال 2015، هیوندای نسل دوم آن را معرفی نمود. هیوندای جنسیس در بازار ایران شرایط خوبی را تجربه کرد و در کنار نسخه کوپه جنسیس، مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفتند.

    برای نخستین بار این خودرو در سال ۲۰۰۷ در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد. این خودرو در کلاس خودرو سایز بزرگ قرار گرفته، طراحی آن موتور جلو و توزیع نیروی پیشران بوده‌است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت اتوماتیک است.

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک جنسیس

     

    • ایجاد صدای نامتعارف با فشردن پدال گاز
    • عدم تعویض دنده
    • تاخیر در تعویض دنده
    • تعویض دنده سخت همراه با تکان در دنده 2 به 3 و همچنین 4 به 5

     

    نکات مثبت هیوندای جنسیس

    فضای جادار داخلی ، امکانات رفاهی فراوان و قابل قبول، شتاب گیری خوب که بسیار نرم و بی صدا انجام می شود، فرمان پذیری و هندلینگ نسبتاً خوب، تقویت حس دیپلمات سواری با توجه به قیمت

     

    نکات منفی هیوندای جنسیس

    کیفیت پایین لوازم و مواد داخل خودرو، ظاهر معمولی داشبورد و کنسول جلو، سابقه داشتن خرابی کمک فنر، ترمزهای نسبتاً ضعیف، مصرف زیاد بنزین در داخل شهر، نداشتن تفاوت محسوسی بین حالت اسپرت و نرمال

     

    امنیت هیوندای جنسیس

    " جنسیس " که از بدنه ای ساده و شکیل سود می برد اتومبیلی است که سازندگانش بیش از هر المانی بر روی لوکس بودن کار کرده اند. این لوکس بی کیفیت از موسسه NHTSA  پنج ستاره ایمنی دریافت کرده است.

     

     

    هزینه تعمیر گیربکس جنسیس

    هزینه تعمیر گیربکس جنسیس با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس جنسیس خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

    دوستان در پایان اینکه تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به دست هر کسی نسپارید و قطعا قبل از مراجعه به تعمیرگاه درباره آن تحقیق کنید.

     

     

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید

    مطالب مفید و پر بازدید

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ساندرو

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس X33

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس جیلی امگرند

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ام وی ام 550

    کلیک کنید

    علت سوختن واشر سرسیلندر