تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر 

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر و هزینه آن قطعا به میزان خرابی و آسیب هایی که به قطعات داخلی گیربکس زده شده است بستگی دارد. ما در گیربکس آپ به کمک شما عزیزان می آییم تا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی رنو داستر شما را به حداقل برسانیم.موردی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که تمامی تعمیرگاه ها با هم برابر نیستند و خودروی خود را جهت تعمیر هرجایی نباید ببرید خصوصا جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک چرا که به جرات میتوان گفت اصلی ترین عضو ماشین محسوب میشود ، و یک تشخیص اشتباه میتواند به دیگر اجزا داخلی گیربکس آسیب زده و هزینه تعمیرات گیربکس خودرو شما را چندین برابر کند.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده داستر

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی داستر

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی داستر را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

     درباره رنو داستر

    رنو داستر یا داچیا داستر خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت داچیا رومانی و رنو فرانسه طراحی شده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت دستی یا ۵ دنده خودکار می‌باشد. این خودرو همانند تندر ۹۰ و رنو ساندرو، در بازارهایی که نام رنو از داچیا معتبرتر و شناخته شده تر است با نام رنو عرضه می‌شود. اما در بازارهایی که هم داچیا و هم رنو به رسمیت از سوی مردم شناخته شده با نام داچیا عرضه می‌شود. این خودرو نیز همانند لوگان و ساندرو با پلت فرم بی۰ داچیا عرضه می‌شود که محصول گروه رنو-نیسان است و بر روی نیسان جوک هم به کار رفته‌است.

     

    رنو داستر در دو نوع تک و دو دیفرانسیل مجوز واردات را گرفته‌است که هر دوی آن‌ها از سوی نگین خودرو پیش فروش می‌شود و هر دو مدل با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شوند.

     

    در سال ۲۰۱۴  ، ۴۰٪ داسترهای فروش رفته با برند داچیا و ۶۰٪ با برند رنو عرضه شدند. مقداری از این خودرو نیز در هند و روسیه به نام نیسان ترانو فروش رفته‌است.

     

    نکات مثبت خودرو داستر

    فضای کابین این خودرو جادار و بزرگ است و مناسب خانواده میباشد.

    در نسخه دو دیفرانسیل این خودرو توانایی آفرود دارد.

    کیفیت سواری این خودرو با توجه به کلاس بدنه خوب و قابل قبول است.

     

    نکات منفی خودرو داستر

    طراحی ظاهر این خودرو کمی زخمت بوده و میتوانست کمی زیباتر و جداب تر باشد.

    کیفیت پایین صندلی ها خصوصا در مقایسه با رقبای موجود در بازار.

    کمبود آپشن و امکانات

     

    مشخصات فنی خودرو رنو داستر

    حداکثر قدرت این خودرو 135 اسب بخار میباشد که صفر تا صد را در 10.7 ثانیه پر میکند . حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت و وزن خودرو حدود 1205 کیلوگرم است. مصرف سوخت داخل شهری خودرو 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر و 6.4 لیتر در خارج از شهر میباشد. حجم باک 50 لیتر میباشد و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است.

     

    دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک داستر

     

    تعویض نکردن به موقع روغن گیربکس اتوماتیک از دلایل اصلی خرابی این گیربکس میباشد.

    نا مرغوب بودن روغن گیربکس

    تعویض نا درست روغن توسط تعمیرکار ناشی

    بی توجهی به سرویس های دوره ای

    تعویض نکردن به موقع موارد مصرفی داخل گیربکس

    کیپ شدن و کثیفی صافی گیربکس

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند.یکی از امتیازهای برتری که مجموعه ما نسبت به بقیه مجموعه ها دارد این است که گیربکس در مقابل شما باز شده و تمامی ایرادات و قطعات آسیب دیده به شما نمایش داده میشود. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

    مطالب مفید

    مطالب مفید و پر بازدید

    کلیک کنید

    تعمیرگاه گیربکس فاو بسترن

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سورنتو

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس تیگو

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس اپتیما

    کلیک کنید

    کدام گیربکس بهتر است