تعمیر گیربکس ایفنیتی

     

    تعمیر گیربکس اینفینیتی

     

    تعمیر گیربکس اینفینیتی تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتومات اینفینیتی را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اینفینیتی که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس اینفینیتی ، سرویس دوره ای گیربکس اینفینیتی ، تعویض روغن گیربکس اینفینیتی و بازدید فنی گیربکس اینفینیتی با  گارانتی معتبر و مهر شده ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده اینفینیتی

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی اینفینیتی

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی اینفینیتی را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اینفینیتی شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اینفینیتی شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره اینفینیتی

    اینفینیتی یک بخش از شرکت ژاپنی نیسان است که به دلیل تولید خودروهای لوکس شناخته شده است. در ابتدا برای بازار آمریکا برای رقابت با خودروهای لوکس اروپایی و آمریکایی تاسیس شد اما محبوبیت جهانی آن افزایش یافت. امروزه در بیش از 35 کشور دفاتراین برند وجود دارد.

    رانندگان اینفینیتی ماجراجو هستند. اگر با خودرو اینفینیتی رانندگی می کنید، 34 درصد بیشتر از افراد معمولی ماجراجو هستید.

     

    آیا اینفینیتی ماشین خوبی است؟

    رتبه اطمینان خودرو اینفینیتی 3.5 از 5.0 است که آن را در رتبه 16 از 32 در میان همه برندهای خودرو قرار می دهد. این رتبه بندی بر اساس میانگین 345 مدل منحصر به فرد خودرو میباشد. میانگین هزینه تعمیر و نگهداری این خودرو معمولا بالاتر از حد متوسط است.

     

    آیا خودرو اینفینیتی مشکلات زیادی دارد؟

    در سال 2014  رسانه شکایات مشتریان اینفینیتی Q50 را به عنوان یکی از کم اعتمادترین خودروهای لوکس موجود در بازار معرفی کرد. آنها گزارش دادند که 127٪ کمتر از حد متوسط این خودرو قابل اعتماد است.

     

    مشکلات گیربکس اینفینیتی

    خودروهای نیسان به دلیل دوام و قابلیت اطمینان شناخته شده اند. بسیاری از صاحبان خودروهای جدید و خانواده ها خرید خودروهای نیسان را به دلیل برد و ایمنی بالا ترجیح می دهند. اینفینیتی G35 یکی از محبوب ترین سدان های نیسان است. با این حال، هر خودرویی مستعد مشکلاتی است، به خصوص زمانی که بزرگتر شود. دانستن مشکلات رایج گیربکس اینفینیتی می تواند به شما کمک کند علائم آسیب را زودتر پیدا کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود به دنبال تعمیر باشید.

     

    ولتاژ پایین باتری

    یکی از رایج ترین مشکلات گیربکس اینفینیتی ولتاژ پایین باتری است. اگر متوجه شدید که ماشین شما در حالت لنگی گیر کرده است، ولتاژ باتری ماشین کم است. حالت لنگی زمانی اتفاق می افتد که خودرو دنده را عوض نمی کند و در دنده 2 یا 3 گیر می کند. باید آب باتری را چک کنید یا اگر باتری آن خیلی قدیمی است آن را عوض کنید.

     

    آسیب دیدن مبدل گشتاور

    در صورتی که مبدل گشتاور آسیب دیده باشد، صداهای لرزانی خواهید شنید. این مشکل گیربکس اینفینیتی ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد خودرو، گیرکردن دنده و از کار افتادن موتور شود.

     

    پایین بودن سطح روغن

    اگر روغن گیربکس کم باشد، دنده خودرو شما نامنظم تعویض یا با تاخیر یا حتی حالت لنگی قرار میگیرد. در این حالت ممکن است صدای غرش یا خراش بلند نیز بشنوید. در این مورد باید فورا سطح روغن گیربکس را بررسی و نسبت به آن اقدام کنید.

     

    آسیب دیدن سنسور TFT

    سنسور TFT دمای روغن گیربکس را به ما نشان میدهد. اگر این سنسور معیوب باشد، ممکن است متوجه شوید که ماشین شما در حالت لنگی یا بیش از حد داغ شده است. تشخیص خرابی سنسور TFT بسیار مهم است زبرا ممکن مشکلات جدی تری برای خودروی شما ایجاد شود.

     

    خراب شدن ساعت گیربکس

    ساعت گیربکس خودرو شما از اجزای مختلفی تشکیل شده است. حتی اگر یکی از قطعات کار نکند، می تواند باعث ایجاد مشکلات عمده در گیربکس شود.

     

    معیوب بودن سوئیچ چراغ ترمز

    در صورت معیوب بودن سوئیچ چراغ ترمز، ممکن است شیفتر دنده در پارک گیر کند و یا نتواند به تنظیمات پارک برود.

     

    سنسور سرعت خودرو معیوب است

    اگر سنسور سرعت خودرو معیوب باشد تعویض دنده شدید خواهید بود و یا ماشین وارد حالت اضطرار می شود. سنسور سرعت خودرو سیگنال هایی را به ماژول کنترل پیشرانه ارسال می کند که در صورت معیوب بودن سنسور ، مسدود می شود.

     

    هزینه تعمیر گیربکس اینفینیتی

    هزینه تعمیر گیربکس اینفینیتی بسته به ایرادات قطعات آن متفاوت است اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اینفینیتی خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید

    مطالب مفید و پر بازدید

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ام جی MG

    کلیک کنید

    خودرو اتومات یا دستی

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس لیفان

    کلیک کنید

    چرا ماشین روغن کم میکند

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90