تعمیر گیربکس اتوماتیک بسترن

     

    تعمیرگاه گیربکس فاو بسترن

     

    تعمیرگاه گیربکس فاو بسترن از آن دسته تعمیرگاه هایی است که در انتخاب آن باید بسیار حساسیت به خرج بدهید چرا که تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو کار ساده ای نبوده و کوچک ترین اشتباه ممکن است هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک شما را چندین برابر کند.تعمیرگاه گیربکس فاو بسترن گیربکس آپ در خدمت شما دوستان است تا با دهه ها تجربه  گیربکس خودرو شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهد.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده بسترن

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  بسترن

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی بسترن را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس بسترن شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیرگاه گیربکس بسترن ما کلیه خدمات خود را با گارانتی مهر خدمت شما عزیزان ارائه میدهد.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    تاریخچه گروه فاو

    فاو مخفف First Automotive Works شرکت خودروسازی دولتی چینی است، که مقر آن در چانگچون است.

    گروه فاو در زمینه تولید انواع خودرو، اتوبوس‌های لوکس، خودرو گردشگری، اتوبوس، کامیون‌های سبک، متوسط و سنگین، همچنین ساخت قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

    گروه فاو در سال ۱۹۵۸ به عنوان اولین و بزرگترین سازنده خودروهای مسافری چین فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۰۹، این شرکت بزرگترین شرکت تولید ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت بزرگ خودروسازی چین محسوب شد.

    فاو در حال حاضر با فولکس واگن، جنرال موتورز، آئودی، دایهاتسو، تویوتا و مزدا همکاری نزدیک دارد و با این شرکت‌ها مشارکت‌های نزدیک داشته و با قراردادهای متعدد خودروهای این شرکت‌ها را در چین مونتاژ می‌کند. فاو با داشتن ۱۲۰۰۰۰ کارمند در سراسر جهان محصولات خود را در بیش از ۷۰ کشور به فروش می‌رساند.

     

    محصولات فاو در ایران

    محصولات گروه فاو در ایران به کامیون های سنگین ، کامیون های نیمه سنگین ، خودرو های سواری دسته بندی می‌شوند. مدل های وارد شده و موجود در بازار داخلی ایران محدود می‌باشد.

    کامیون کشنده تک محور ، کامیون کشنده دو محور فاو در ایران که دارای ۲ مدل هستند.

    کامیونت فاو ۶ تن کامیونت فاو ۸ تن و ۱۸ تن که دارای ۳ مدل کامیونت در ایران است.

    خودرو های سواری به نام فاو بسترن و هایما تنها دو خودرو سواری است ، که به بازار داخلی ایران راه یافته است.

     

    درباره بسترن B50

    بسترن B50 یک سدان جمع و جور است که از سال 2009 توسط خودروساز چینی Besturn FAW Group تولید شده است. بسترن شروع به فروش  اولین وسایل نقلیه خود در بازار روسیه را با B50 در سالن اتومبیل بین المللی مسکو در سال 2012 آغاز به کرد.

     

    نقاط ضعف بسترن B50

    ضعف در سیستم خنک کننده یا همان کولر

    خدمات پس از فروش این خودروها وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیست

    خاموش شدن خودرو به علت وجود فشار بخار زیاد داخل باک خودرو

    سر و صدای اضافه از ناحیه موتور به همراه لرزش درجا

    بازار دست دوم خوبی ندارد

     

    هزینه تعمیر گیربکس بسترن

    هزینه تعمیر گیربکس بسترن با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس بسترن خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    مطالب مفید