تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما

     

     

     تعمیر گیربکس ماکسیما

    تعمیر گیربکس ماکسیما تخصص ماست. گیربکس یکی از پرهزینه ترین قطعات خودرو ست. تعمیر گیربکس ماکسیما بسته به سال ، مدل خودرو شما متفاوت است.

    به طور خلاصه ، گیربکس خروجی موتور را دستکاری می کند تا مطمئن شود که قدرت همیشه در دسترس خودرو شماست. همچنین وظیفه گرفتن نیروی ایجاد شده توسط موتور و هدایت آن به چرخ ها را  نیز بر عهده دارد. برای تعمیر گیربکس ماکسیما ما چه کارهایی انجام میدهیم ؟ گیربکس جدا می شود ، درست مانند دستگاهی که درست کار نمی کند. پس از جدا شدن گیربکس باز میشه و تمامی قطعات از هم جدا میشن . در حین تعمیر ، قسمتهایی از گیربکس جایگزین می شود. اینها قطعاتی هستند که به مرور زمان در اثر  استفاده و اصطکاک خراب می شوند  و مصرفی هستند، همانند نوارها ، مهر و موم ، صفحات کلاچ و واشر. خنک کن گیربکس خارج شده و تعویض می شود و فیلتر نیز تعویض می شود. آسیب های بیشتر بررسی می شود و در صورت لزوم تعمیر می شود. و سپس همه چیز دوباره جمع آوری دوباره به ترتیب درست کنار هم قرار می گیرد. تمامی این کارها توسط افرادی صورت میگیرد که واقعاً می دانند چه کار می کنند. پس قزعا تعمیر گیربکس خیلی به صرفه تر و کارآمد تر از تعویض آن است.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده ماکسیما

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  ماکسیما

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی ماکسیما را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس ماکسیما شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس ماکسیما شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره ماکسیما

    نیسان ماکسیما یک خودروی سایز متوسط ​​ ست که توسط شرکت نیسان تولید شده و عمدتا در آمریکای شمالی ، خاورمیانه و چین به فروش می رسد. اولین فروش خود را در سال 1981 برای مدل 1982 به عنوان داتسون ماکسیما انجام داد و جایگزین داتسون 810 قبلی شد.اکثر ماکسیما ها در اوپاما ، ژاپن ساخته شدند.

     

    مشکلات گیربکس ماکسیما

    علائم هشداردهنده متداول که نشان می دهد گیربکس شما دچار مشکل است عبارتند از:

     

    • یکی از قابل قبول ترین علائم زمانی است که گیربکس شما دنده ها را با تاخیر  عوض می کند و اصطلاحا تعویض دنده با تاخیر صورت میگیرد.
    • نشت روغن گیربکس پذیرفته ترین علامت این است که شما نیاز به تعویض روغن گیربکس و یا حتی قطعا به  یک سرویس کامل گیربکس و صافی آن نیاز دارید. البته  گاهی ممکن است نشت به این معنا باشد که مشکلی در شیلنگ گیربکس شما وجود دارد.
    • اگر چراغ هشدار گیربکس ماکسیما شما روشن باشد یک علامت صریح خواهد بود.
    • اگر هنگام تعویض دنده متوجه سر و صدای تصادفی یا صدای سنگ زنی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده ها گیر می کنید ، احتمالاً گیربکس شما به روغن گیربکس بیشتری احتیاج دارد  و یا ممکن است مشکل جدی تری در داخل گیربکس داشته باشد.
    • بوهای عجیب نشانه ای است که روغن گیربکس شما در داخل اجزای شما می سوزد.

    اگر یکی از  این مشکلات و یا همه را دارید ، همین امروز با ما تماس بگیرید و ما گام به گام تمامی مراحل بررسی خودرو شما را انجام میدیم .

     

    هزینه تعمیر گیربکس ماکسیما

    هزینه تعمیر گیربکس ماکسیما با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس ماکسیما خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

    تعمیرات گیربکس ماکسیما تخصص ماست .

     

    مطالب مفید