امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس سراتو

     

    تعمیر گیربکس سراتو

     

    تعمیر گیربکس سراتو تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سراتو را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک کیا سراتو که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس سراتو ، سرویس دوره ای گیربکس سراتو ، تعویض روغن گیربکس سراتو و بازدید فنی گیربکس سراتو با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده کیا سراتو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی سراتو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی سراتو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس سراتو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس سراتو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره سراتو

    کیا سراتو یک ماشین جمع و جور است که از سال 2003 توسط تولید کننده کره جنوبی تولید می شود. این خودرو با نام کیا فورته در ایالات متحده ، K3 در کره جنوبی ، Forte K3 یا شوما در چین به این نام ها شناخته می شود. این خودرو در انواع هاچ بک پنج در ، کوپه دو در و سدان چهار در موجود است. در اروپا ، جایی که در بازار خودرو خود  کیا Ceed با اندازه مشابه عرضه می شود ، این خودرو در دسترس نیست البته به جز روسیه و اوکراین ، که هر دو در این کشورها موجود میباشند.

     

    سراتو در ایران

     

    سراتو در ایران در مدل‌های سدان و کوپه تولید می‌شود. که شرکت کیا موتورز در سال 1395 تولید مدل کوپه را متوقف کرد. نسخه هاچبک این خودرو نیز در حال حاضر تولید می‌شود که البته در ایران عرضه نمی‌گردد.

    کیا سراتو در سه نسل تولید شده‌است که نسل دوم این خودرو اکنون در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می‌شود و در دو نوع دستی ۱۶۰۰ و اتومات ۲۰۰۰ عرضه می‌شود. نسخه سایپا و ایرانیزه شده این خودرو از برخی آپشن‌ها بی‌بهره است. این خودرو به عنوان خودروی هر دو یگان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی مورد استفاده قرار گرفت که سایپا در وهله نخست ۲۰۰ دستگاه را به این دو یگان تحویل داد.

    همچنین اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز در ایران، این خودرو را تا نسل سوم عرضه کرد و به دلیل ممنوعیت واردات، تا مدل ۲۰۱۷ آن در بازار موجود میباشد. تولید کیا سراتو در شرکت سایپا به دلیل نبود قطعه متوقف شد.

     

    مشکلات گیربکس خودرو سراتو

     

    تقه زدن هنگام تعویض دنده

    این خودرو  هنگام رفتن به دنده های 2 ، 3 و 4  با تقه یا یه هل این کار رو انجام میدهد

    همچنین در بعضی موارد ،در هنگام معکوس نیز همین مشکل و ایراد را دارد.

     

    دیر عوض کردن دنده

    در هنگام تعویض دنده یک مکث طولانی مدت ایجاد می شود. معمولاً در هنگام سرد بودن خودرو این مشکل و نشانه بارزتر است.

     

    خلاص شدن خودرو

    وقتی این اتفاق می افتد ، با وجود انتخاب درایو یا خلاص ، راننده قادر به درگیر کردن هیچ دنده ای نیست.

     

    لرزش در هنگام شتاب گیری

    بیشتر در مواقعی که خودرو در حالت شتاب گیری است این مشکل رخ میدهد و لرزش شدیدی احساس میشود.

     

    هزینه تعمیر گیربکس سراتو

    هزینه تعمیر گیربکس سراتو با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر سراتو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید