تعمیر گیربکس اتوماتیک ویتارا

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا 


    تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا  تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا  را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا  که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا ، سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا ، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا و بازدید فنی گیربکس اپتیما با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده سوزوکی ویتارا 

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی سوزوکی ویتارا 

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی سوزوکی ویتارا  را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس سوزوکی ویتارا  شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس سوزوکی ویتارا  شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

    تاریخچه سوزوکی

    شرکت سوزوکی یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در مینامی کو ، هماماتسو قرار دارد. شرکت سوزوکی ، خودروهای چهارچرخ محرک ، موتورسیکلت ، وسایل نقلیه همه جانبه  ، موتورهای دریایی خارجی ، صندلی چرخدار و انواع دیگر موتورهای احتراق داخلی کوچک تولید می کند. در سال 2016 ، سوزوکی یازدهمین خودروساز بزرگ تولید کننده در سراسر جهان شناخته شد. سوزوکی بیش از 45000 کارمند دارد و دارای 35 تاسیسات تولیدی در 23 کشور جهان و 133 توزیع کننده در 192 کشور جهان است. حجم فروش جهانی خودروهای این شرکت  دهمین خودرو در جهان است ، در حالی که حجم فروش داخلی سومین حجم در کشور است.

    همچنین حجم فروش موتور سیکلت داخلی سوزوکی سومین رتبه در ژاپن است.

     

    درباره سوزوکی ویتارا

    خودرو سوزوکی ویتارا خودرویی است که از سال ۱۹۸۸ تاکنون در ژاپن تولید و در کانادا، اسپانیا، اکوادور و آرژانتین و از سال۱۳۸۶ در ایران و با نام گراند ویتارا مونتاژ شده‌است. گرند ویتارا در کلاس SUVهای کوچک قرار دارد. این خودرو ۲دیفرانسیل بوده و با گیربکس‌های ۵ دندهٔ دستی و ۴ دندهٔ اتوماتیک عرضه می‌شود.

    از محاسن این خودرو می‌توان ایمنی بالا و امکانات و آپشن‌های مناسبش را نام برد.

    ویتارای عرضه‌شده توسط ایران خودرو در ایران، از پیشرانهٔ ۴ سیلندر با ۲۳۹۳سی سی حجم موتور بهره میبرد. نسل سوم این خودرو از طراحی بسیار عالی ای (در زمان عرضه) بهره می‌برد و در طول عمرش تنها یک فیس لیفت کلی را تجربه کرد که در حال حاضر توسط شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود.

     

    معایب خودرو سوزوکی ویتارا

    • یکی از معایب این خودرو مصرف سوخت بالای آن است .هرچند شرکت ایران خودرو مصرف سوخت این خودرو را 9.1 لیتر در 100 کیلومتر اعلام کرده ولی به طور متوسط این مصرف 12 لیتر در 100 کیلومتر است.
    • عایق بندی ضعبف و نفود صدای موتور به داخل کابین.
    • تعلیق ضعیف در قسمت عقب خودرو خصوصا هنگام عبور از دست اندازها.

     

    مزایا خودرو سوزوکی ویتارا

    • توان فنی نسبتا خوب، البته که این توان در مقایسه با بسیاری از رقبا چینی و کره ای قابل قبول است .
    • ایمنی بالا و مناسب این خودرو در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگسال، ۴ ستاره و دربخش‌های حفاظت از سرنشینان کودک و عابرپیاده نیز سه ستاره به دست آورده است.
    • کابین جادار
    • وفور قطعات یدکی
    • آپشن های قابل قبول و به روز

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا 

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا  با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سوزوکی ویتارا  خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید

    مطالب پر بازدید و مفید

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ساندرو

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس X33

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس جیلی امگرند

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ام وی ام 550

    کلیک کنید

    علت سوختن واشر سرسیلندر