امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو تخصص ماست . گیربکس پرادو یکی از رایج ترین خودروهایی است که ما کلیه خدمات مربوط به گیربکس اتوماتیک آن را برای مشتریان خود انجام میدهیم. توصیه می کنیم گیربکس پرادو 40.000 کیلومتر یا 24 ماه تحت شرایط رانندگی معمولی سرویس شود. در شرایط شدیدتر رانندگی ، مانند یدک کشیدن و رانندگی خارج از جاده ، فاصله سرویس باید کاهش یابد.

    اگرچه تویوتا می گوید که این گیربکس "مادام العمر مهر و موم شده است" و روغن نیازی به تعویض ندارد ، اما مطمئناً توصیه می کنیم روغن گیربکس به طور مرتب تعویض شود.

    روغن گیربکس تحت گرما خراب می شود. هرچه داغتر شود ، در ارائه خواص روانکاری و خنک کننده آن کمتر میشود. با تعویض نکردن مایع گیربکس به طور منظم ، هر بار که بیش از حد داغ شود ، آسیبی به اجزای داخلی گیربکس وارد می شود. یک سرویس گیربکس ساده در هر 40.000 کیلومتر از گیربکس اتوماتیک شما در برابر خرابی زودرس محافظت می کند و به شما کمک می کند که در صورت خرابی از پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

    هنگام تعویض روغن گیربکس پردو ، باید سرویس گیربکس کامل انجام شود. باید کیفیت روغن و فیلتر گیربکس بررسی شود. وجود براده های فلزی در روغن نشانه فرسودگی داخلی هستند و ممکن است مشکلات احتمالی در گیربکس وجود داشته باشد. در صورت کثیف بودن زیاد فیلتر خارجی باید تعویض شود.

    از آنجایی که پرادو گیج بررسی میزان روغن ندارد ، برای مردم دشوار است که سطح روغن گیربکس خود را در خانه بررسی کنند. اگر می خواهید یکی از مکانیک های مجرب ما روغن گیربکس شما را برای شما بررسی کند ، با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده پرادو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  پرادو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی پرادو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا پرادو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک پرادو

     

    عدم تعویض دنده

    یکی از دلایلی که گیربکس اتوماتیک دنده را  تغییر نمیدهد ، مربوط به روغن است. اگر در سطح مناسب نباشد یا از نوع نادرست استفاده شده باشد ، روی چرخ دنده ها تأثیر می گذارد.

    یکی دیگر از دلایل مهم مربوط به کامپیوتر گیربکس است. همچنین ، ممکن است مشکلاتی در مورد سنسورها یا شیر برقی وجود داشته باشد.

    هنگامی که کامپیوتر آسیب می بیند ، نمی تواند عملکرد خودرو شما را به درستی کنترل کند ، که می تواند منجر به مشکلات جدی تری شود.

     

    صدای همهمه یا وزوز

     اگر صدای نا آشنایی مانند زمزمه یا وزوز را می شنوید ، به احتمال زیاد مشکلی در گیربکس وجود دارد.

     

    کمبود روغن گیربکس

     بر خلاف روغن موتور ، روغن گیربکس هنگام رانندگی نمی سوزد. بنابراین ، اگر سطح روغن کم باشد ، قطعا در جایی نشتی وجود دارد.

     

    بوی سوخته

     روغن گیربکس بسیاری از قسمت های متحرک را روان و خنک نگه می دارد. اگر سیال کم باشد ، سیستم داغ می شود. وقتی این اتفاق بیفتد ، بوی سوختن را احساس خواهید کرد.

     

    تکان در هنگام تعویض دنده

     گیربکس اتوماتیک باید به آرامی جابجا شود. و اگر مشکلی وجود داشته باشد ، ممکن است نیاز به زمان بیشتری داشته باشد تا تجهیزات مناسب را در جای خود قرار دهد. اگر مشکل را نادیده بگیرید ، وقتی سعی می کنید به چرخ دنده بعدی بروید ، لرزش بیشتری ایجاد می شود.

    اگر تویوتا شما یکی از این مشکلات را دارد ، باید فوراً به آن توجه کنید.

     

    هزینه تعمیر گیربکس پرادو

    هزینه تعمیر گیربکس پرادو با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

     

    مطالب مفید