تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان

     

     

    تعمیر گیربکس چانگان

     

    تعمیر گیربکس چانگان تخصص ما در گیربکس آپ میباشد.  تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود . تعمیر گیربکس چانگان خود را جدی بگیرید و آن را به دست هر کسی نسپارید چرا که خودرو های چینی از حساسیت بیشتری برخوردارند و تعمیر گیربکس اتوماتیک آن ها کار هر تعمیرکاری نمیباشد. تعمیرگاه گیربکس آپ با دهه ها تجربه تعمیر گیربکس خودرو های چینی در غرب تهران در خدمت شما عزیزان است تا گیربکس خودرو شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر نماید. تمامی خودروهای چانگان باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  هر 35000 کیلومتر  انجام شود.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده چانگان

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  چانگان

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی چانگان را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس چانگان شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس چانگان شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

    درباره چانگان

    خودرو چانگان یک خودروی چینی است که شرکت اصلی آن در چونگ کینگ چین قرار دارد. در زبان چینی، CHANG به معنای پایدار و AN به معنای ایمنی است. بنابراین، CHANG AN با هم نشان دهنده ایده ایمنی پایدار است.

    خودرو سازی چانگان به‌عنوان یکی از چهار گروه خودروسازی برتر در چین و پرفروش‌ترین برند داخلی خودروی چینی است که دارای سابقه صنعتی 153 ساله است. چانگان با 32 سال تجربه در ساخت و فروش خودروهای سواری، پیشرو اولیه در صنعت خودروسازی چین است. خاستگاه اولیه چانگان را می توان به سال 1862 ردیابی کرد، زمانی که لی هنگژانگ یک کارخانه تدارکات نظامی به نام اداره اسلحه خارجی شانگهای راه اندازی کرد. اولین بار این خودرو در سال 2013 به بازار عرضه شد. و با استقبال خوبی که در بازار چین از آن شد توانست رتبه نهم را در به خود اختصاص دهد.در ایران این خودرو توسط خودروسازی سایپا عرضه میشود.

    چانگان با تولید 3 میلیون دستگاه در سال 2016 رتبه چهارم در میان خودروسازان چین را دارد . این شرکت دومین مارک محبوب خودرو در چین است.

     

     

    نکات مهم در نگهداری گیربکس اتوماتیک چانگان

    • خطاهای گیربکس اتوماتیک چانگان را جدی بگیرید و در اولین فرصت  حتما به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس چانگان شما را چندین برابر کند.
    • روغن گیربکس چانگان خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است.
    • خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنیدچرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود.
    • مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.
    • از استفاده از خودرو به عنوان یدک کش جدا خودداری کنید چرا که این کار فشار زیادی به خودرو وارد کرده و باعث آسیب جدی خودرو میشود.
    • سرویس های دوره ای خودرو را جدی گرفته و فراموش نکید. این سرویس ها همانند پبشگیری بهتر از درمان است عمل میکند و از هزینه گزافی که ممکن است برای تعمیرات بپردازید جلوگیری میکند.

     

     

    هزینه تعمیر گیربکس چانگان

    هزینه تعمیر گیربکس چانگان با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس چانگان خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

    نمایندگی تعمیر چانگان در تهران

    مجموعه گیربکس آپ این اطمینان را به شما میدهد که با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر گیربکس چانگان شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند یک گیربکس نو به شما تحویل خواهد داد. گیربکس خودروهای چینی نیاز به مهارت خاصی دارد که ما با کادری مجرب در این زمینه توانسته ایم جایگاه ویزه ای کسب کنیم.

    ما با مشتریان مانند خانواده رفتار می کنیم. ابتدا گوش می دهیم و سپس راه هایی برای ارائه بهترین خدمات  و هزینه پیدا می کنیم. ما می خواهیم با ارائه یک تجربه بی نظیر وفاداری شما را به دست آوریم.

     

     

     

     

     

     

     

     

    مطالب مفید