تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو

     

     

     

    تعمیر گیربکس آریزو 

     

    تعمیر گیربکس آریزو دغدغه ی این روزهای دارندگان خودرو چری آریزو میباشد.

    تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تعمیر خودرو های چینی معمولا دردسر های خودش را دارد و حتی تعمیرکاران خودرو های بزرگ را هم به چالش میکشد .خوشبختانه گیربکس آپ در تعمیر این خودرو های چینی تجربه و تخصص لازم را دارا میباشد و مشتری با خیال آسوده میتواند خودرو خود را به این مجموعه بسپارد. 

    ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس آریزو، سرویس دوره ای گیربکس آریزو، تعویض روغن گیربکس آریزو و بازدید فنی گیربکس آریزو با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    چری یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در ووهو ، آنهویی ، چین قرار دارد. محصولات اصلی این شرکت اتومبیل های سواری ، مینی ون ها و SUV ها هستند. چری دهمین خودروساز بزرگ مستقر در چین است که در سال 2012 با تولید (حدود 000،590 دستگاه) اندازه گیری شده است.

    چری تولید اتومبیل را در سال 1999 و صادرات آن را از چین در سال 2001 آغاز کرد. این شرکت بزرگترین صادر کننده ماشین سواری چین از سال 2003 تاکنون بوده است و در سال 2011 حدود 25٪ از کل تولید خود را صادر کرده است. این شرکت  به صورت مساوی با یک شرکت سرمایه گذاری Kenon Holdings ، Qoros همکاری می کند که در سال 2007 تشکیل شد و طیفی از وسایل نقلیه برتر را در بازارهای نوظهور به فروش می رساند. در سال 2012 ، جگوار لندرور یک شرکت مشترک  با نام چری جگوار لندرور برای تولید ماشین های جگوار و لندرور در چین با چری تشکیل داد.

    چری چندین تاسیسات مونتاژ وسایل نقلیه و تولید قطعات در چین دارد و وسایل نقلیه آن در حدود 15 کشور دیگر مونتاژ می شوند .اتومبیل شهری QQ ، شناخته شده ترین مدل چری محسوب می شود ، باعث ایجاد یک مارک فرعی در نوع خود شد.

    از اوایل سال 2000 ، چری انتقادهایی را به دلیل ادعای بیشمار نقض حقوق مالکیت معنوی تولید کنندگان خارجی دریافت کرده است. به نظر می رسد چندین وسیله نقلیه چری به طور مستقیم از عناصر طراحی سازندگان مختلف خارجی کپی گرفته اند. برخی نیز از نام خود شرکت 'چری' انتقاد می کنند ، که به نظر می رسد یادآور 'Chevy' نام کوتاه شده نام تجاری شورولت GM است.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده آریزو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  آریزو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی آریزو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس آریزو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس آریزو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

    تاریخچه چری

    چری در سال 1997 به عنوان یک شرکت دولتی توسط گروهی از مقامات استان آنهویی تاسیس شد و با استفاده از یک مجوز از SEAT Toledo فولکس واگن تولید خودرو را در سال 1999 آغاز کرد اولین اتومبیل چری که Fengyun نامیده می شود ، نزدیک به 30000 دستگاه فروخت.

    وال استریت ژورنال ، فرهنگ سازمانی چری را ترکیبی عجیب و غریب از شرکت های دولتی کمونیست و شرکت های کارآفرین توصیف کرده است. تولید اولیه از نظر فنی غیرقانونی بود زیرا این شرکت فقط در سال 2003 مجوز تولید خودروی سواری را دارا بود ، بنابراین در حالی که اولین محصول آن در دسامبر 1999 از خط خارج شد ، تا سال 2001 امکان فروش قانونی آن نبود. در آن سال ، چری با پشتیبان گیری از مجوز SAIC Motor مشکل را حل کرد . به دلیل افزایش تنش بین چری و شریک دیگر SAIC و جنرال موتورز  مالکیت به زودی فروخته شد. جنرال موتورز تنها شریک خارجی SAIC نبود که با چری به مشکل بر خورده بود .  فولکس واگن ادعا می کرد چری با استفاده از ابزار کارخانه قدیمی VW مدلی را تولید می کرد که شبیه Jetta حدود سال 2003 بودو است.

    در اواخر دهه 2000 ، چری شروع به جستجوی فعالانه همکاری با یک خودروساز خارجی کرد . در سال 2007 ، کرایسلر همکاری با چری را برنامه ریزی کرد که می توانست شاهد فروش چری A1 به عنوان اتومبیل با مارک دوج در ایالات متحده و خارج از کشور باشد. این طرح می توانست به سرعت خودروی کوچک کرایسلر را افزایش دهد و دو شرکت در اواخر سال 2007 در یک مراسم شراکت خود را اعلام کردند. در اوایل سال 2008 ، معامله مشابهی بین کرایسلر و نیسان منعقد شد  و همکاری کرایسلر و چری کنار گذاشته شد. تقریباً در زمان ساماندهی مجدد کرایسلر در سال 2009 ، کرایسلر با چری به مشکل خورد .

     

    تاریخچه آریزو در ایران

    در تاریخ 12 ژوئیه به وقت ایران ، پنجمین نمایشگاه بین المللی اتومبیل در شهر تاریخی و فرهنگی ایران ، شیراز برگزار شد و بیش از 30 مارک خودرو از سراسر جهان با بیش از 200 وسیله نقلیه در این نمایشگاه شرکت کردند.

     چری با شکوه و عظمت Arrizo 5 را در روز افتتاح راه اندازی کرد ، که سومین ایستگاه برای راه اندازی Arrizo 5 پس از شیلی و چین است.

    در طول این رویداد ، HE Xiaoqing ، جنرال موتورز شرکت بین المللی چری ، ZHANG Guibing ، معاون GM شرکت چری بین المللی و GM شرکت سرمایه گذاری مشترک Chery & MVM ، دولت ایران ، نمایندگان رسانه ها و فروشندگان همه در این نمایشگاه حضور داشتند و شاهد این مراسم بودند.

     

    طراحی آریزو

    در نگاه اول می‌توان گفت که برای راننده و سرنشینان، فضای داخلی و کیفیت مواد به کار رفته، اهمیت بسیار زیادی قائل شده است. به نظر می‌رسد پیشرفت چینی‌ها، تنها به طراحی خارجی ختم نشده است و به جزئیات داخل کابین هم اهیمت بیشتری می‌دهند. بیشتر مواد به کار رفته در کابین آریزو  توربو از جنیس پلاستیک هستند اما خوشبختانه  میتوان گفت از پلاستیک فشرده با کیفیت خوب استفاده شده است. عملکرد این خودرو، بسیار بهتر از رقبای هم‌وطنش است.در داخل کابین  ترکیب رنگ نقره‌ای با پلاستیک سیاه رنگ، و  وجود کلید های مختلف حس خوبی به سرنشینان میدهد. هرچند در مجموع نمی‌توان گفت که داشبورد کیفیت بالایی دارد اما ظاهر آن خوب است.

     

    هزینه تعمیر گیربکس آریزو

    هزینه تعمیر گیربکس آریزو با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس آریزو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

    کلام آخر

    تعمیر گیربکس آریزو تخصص ماست

    فروش قطعات گیربکس آریزو 

     

    مطالب مفید