تعمیر گیربکس چری

     

    تعمیر گیربکس چری

    تعمیر گیربکس چری تخصص ما در گیربکس آپ میباشد.  تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود . تعمیر گیربکس چری خود را جدی بگیرید و آن را به دست هر کسی نسپارید چرا که خودرو های چینی از حساسیت بیشتری برخوردارند و تعمیر گیربکس اتوماتیک آن ها کار هر تعمیرکاری نمیباشد. تعمیرگاه گیربکس آپ با دهه ها تجربه تعمیر گیربکس خودرو های چینی در غرب تهران در خدمت شما عزیزان است تا گیربکس خودرو شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر نماید.ما مفتخریم اعلام کنیم بیش از 80 درصد خودروهای تعمیر شده در این مجموعه خودروهای چینی بوده و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری میباشیم .تمامی خودروهای چری باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  هر 35000 کیلومتر  انجام شود.

     

     مطالب مفید : تعمیر گیربکس لیفان

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده چری

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی چری

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی چری را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس چری شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس چری شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

    درباره خودرو چری

    چری یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در ووهو، آنهویی، چین قرار دارد. این شرکت در سال 1997 تأسیس شد،  و در حال حاضر نهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در چین است، با 0.959 میلیون فروش در سال 2021.

    چری تولید خودرو را در سال 1999 و صادرات آنها از چین را در سال 2001 آغاز کرد. از سال 2003 بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده است و در سال 2011 حدود 25 درصد از کل تولید خود را صادر کرد..

    چری دارای چندین مرکز مونتاژ خودرو و تولید قطعات در سرزمین اصلی چین است و خودروهای آن در حدود 15 کشور دیگر مونتاژ می‌شوند - عمدتاً در کارخانه‌هایی که متعلق به این شرکت نیستند و از کیت‌های کامل یا نیمه‌کامل ناک داون استفاده می‌کنند. این شرکت دارای دو مرکز تحقیق و توسعه داخلی است و حدود 7 درصد از کل درآمد خود را در توسعه محصول سرمایه گذاری می کند.

    از اوایل دهه 2000، چری به دلیل نقض حقوق مالکیت معنوی تولیدکنندگان خارجی مورد انتقاد قرار گرفته است. به نظر می رسد که چندین خودروی چری مستقیماً از عناصر طراحی سازندگان مختلف خارجی کپی کرده اند. برخی از نام خود شرکت «چری» نیز انتقاد می کنند که به نظر یادآور «شوی»، نام کوتاه شده برند شورلت جنرال موتورز است.

     

     

    آیا چری یک برند خودرو قابل اعتماد است؟

    چری محصولاتی را مطابق با استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا تولید می کند و یک سیستم مدیریت تولید یکپارچه در سطح جهانی به نام CPS  ایجاد کرده است که به طور موثر کیفیت محصول را تضمین می کند.

     

    چری چه نوع ماشینی است؟

    محصولات اصلی چری خودروهای سواری، مینی ون ها و خودروهای شاسی بلند هستند. این شرکت خودروهای سواری را تحت مارک چری و خودروهای تجاری را با نام تجاری Karry می فروشد. چری تولید خودرو را در سال 1999 و صادرات آن از چین را در سال 2001 آغاز کرد.

     

    موتور خودررو های چری در کجا ساخته میشود ؟

    ACTECO برند موتور خودرو است که توسط Chery Automobile چین ایجاد شده است. حجم موتورها از 800 سی سی تا 4.0 لیتر، با طراحی های مستقیم 4 و V8 متغیر است. این مجموعه با شرکت اتریشی AVL توسعه یافته است. بخش انتقال نیرو چری که در سال 1997 تأسیس شد، وابسته به شرکت خودروسازی چری است.

     

    هزینه تعمیر گیربکس چری

    هزینه تعمیر گیربکس چری با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. سیستم کاری مجموعه گیربکس آپ به این صورت است که گیربکس در حضور مشتری باز شده و تمامی قطعات آسیب دیده به شما نشان داده میشود و تنها هزینه اجرت تعمیرات از شما دریافت میشود. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس چری خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

    مطالب مفید

    مطالی مفید و پربازدید

    کلیک کنید

    علائم خرابی ساعت گیربکس

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس هاوال

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس رنو داستر

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس اچ سی کراس

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس هایما