تعمیر گیربکساتوماتیک سانتافه

     

    تعمیر گیربکس سانتافه

    تعمیر گیربکس سانتافه یکی از پر چالش ترین گیربکس ها در خودرو های کره ای میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک سانتافه  تخصص ماست. تعمیرات غیر اصولی گیربکس اتوماتیک سانتافه   باعث میشود تا هم شما مجبور شوید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس را مجددا پرداخت نمایید و هم خرابی قطعه ای که بصورت غیر اصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد نماید. مراقب باشیم که تعمیرات خودرویمان را به چه کسی میسپاریم. مجموعه گیربکس آپ متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ها مفتخر است اعلام کند بیش نیم قرن در زمینه تعمیرات خودرو تجربه و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری میباشد . ما در این مجموعه خودرو شما را با کمترین هزینه و زمان تحویل در کل غرب تهران همانند خودروی صفر به شما تحویل میدهیم.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین میکنیم :

     

    تکنسین های آموزش دیده هیوندای سانتافه

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی هیوندای سانتافه

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی هیوندای را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس سانتافه شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس سانتافه شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.


    درباره سانتافه

    هیوندای سانتافه یک خودروی شاسی بلند است که توسط خودروساز کره ای هیوندای از سال 2000 تولید می شود. نام این خودرو از شهر سانتافه در ایالت نیومکزیکو آمریکا گرفته شده است و به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به بازار آمد.

     

    مشکلات گیربکس هیوندای سانتافه

     

     مشکلی که برخی از رانندگان با آن روبرو شدند هنگی و گیجی در گیربکس اتوماتیک این خودرو است. این مشکل در هیوندای سانتافه سالهای 2001 تا 2014 با گیربکس اتوماتیک گزارش شده است. رانندگان گفتند که هنگام تغییر از دنده دوم به دنده ، خودرو گیج می شود و انگار نمی داند چه دنده ای باید برود و  ، تکان می خورد.

    بیشتر رانندگان گفتند این اتفاق زمانی افتاده می افتد که خودرو گرم نشده است. برخی نیز شکایت داشتند که سانتافه هنگام تغییر از "پارک" به "رانندگی" نیز تکان می خورد.

     

     مشکلات موتور هیوندای سانتافه

    متأسفانه برای هیوندای  سانتافه تقریباً با هر موتوری خود یک مشکل گسترده وجود دارد و فقط یک مشکل جزئی نیست ، بلکه مسئله ای ست که می تواند باعث شود خودرو در وسط رانندگی به راحتی در جاده متوقف و خاموش شود که این  یک وضعیت فوق العاده خطرناک. این مشکل در هیوندای سانتافه تا سال 2017 ایجاد می شد. مدل های 2018 ، 2019 و 2020 سانتافه از این مشکل عاری هستند.

    مسئله از کار افتادن سنسور موقعیت میل لنگ است که می تواند مجموعه ای از مشکلات مختلف را ایجاد کند. بعضی اوقات سانتافه روشن نمی شود. در مواقع دیگر در وسط جاده خاموش و بعد از مدتی روشن می شود.

    خرابی سنسور موقعیت میل لنگ  یا سنسور دور موتور تعداد کمی از موتورهای سانتافه را تحت تأثیر قرار داد ، از جمله موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر هیوندای ، 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو ، 2.7 لیتری V6 ، 3.3 لیتری V6 و 3.5 لیتری V6. این مشکل در مسافت پیموده شده  103تا 710 مایل به وجود می آمد.

     

    هزینه تعمیر گیربکس سانتافه

    هزینه تعمیر گیربکس سانتافه با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس سانتافه خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

    دوستان در پایان اینکه تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به دست هر کسی نسپارید و قطعا قبل از مراجعه به تعمیرگاه درباره آن تحقیق کنید.

     

     

    مطالب مفید