امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده تویوتا کمری

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی  تویوتا کمری

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی تویوتا کمری را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره تویوتا کمری

    تویوتا کمری خودرویی است که از سال ۱۹۸۰ تاکنون توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید شده‌است.

    نام این خودرو از واژه ژاپنی «kanmuri» به معنای «تاج» گرفته شده‌است.

    انواع مدل های تویوتا کمری

    گرند ،ایکس ال ای ،جی ال ایکس ،جی ال ،ال ای ، اس ای و ... میباشد.

    در امر فروش هیچ سدان میدسایزی محبوب‌تر از تویوتا کمری نیست. با شهرتی که به خاطر قابلیت اطمینان و مصرف سوخت به دست آمده، کمری قلب خریداران را تسخیر کرده است، مخصوصاً قلب آن‌هایی را که دنبال سدانی خانوادگی با کمترین دردسر هستند. کمری به همراه کرولا یکی از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین خودروهای تویوتا است. از کمری سلیکا دیفرانسیل عقب ژاپنی که در سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۲ تولید شده گرفته تا مدل‌هایی با دو دیفرانسیل، تویوتا انواع مختلفی از کمری را در طول سالیان مختلف تولید کرده است. بله مطمئناً کمری هیجان‌انگیزترین خودرو برای سواری نبوده اما موفقیت آن در امر فروش ثابت می‌کند که خودرویی نمادین است.

     

    تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

    تعویض روغن گیربکس تویوتا کمری بسیار  امری مهم است تا گیربکس خودرو شما را دلپذیر و روان نگه دارد. اگر حداقل هر 50000 گیلومتر روغن گیربکس خود را تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که جعبه دنده تویوتا کمری شما میلغرد. دفترچه راهنمای ماشین خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مشخص مسافت پیموده شده که در آن سیستم انتقال قدرت شما نیاز به تغییر مایعات دارد ، حتما بررسی کنید. اگر برای تحقیق در مورد سطح روغن گیربکس ، قیمت گذاری یا یافتن مرکز خدمات به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید 5009 509 0919  .

     

    تعویض فیلتر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

    تعویض فیلتر گیربکس تویوتا کمری به آسانی دیگر فیلترهای خودروی شما نیست. دارای چندین قسمت است که غالباً یک صفحه فلزی با مواد الیافی است و آلاینده ها را جذب می کند. تویوتا کمری شما همچنین دارای یک واشر ، لوله وانت ، و مهر و موم لاستیک است که ممکن است همه نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس تویوتا کمری شما باید هر 50 یا 80 هزار کیلومتر تعویض شود.

     

    علائم هشدار دهنده ایراد در گیربکس اتوماتیک 

     

    • اگر چراغ هشدار دهنده گیربکس تویوتا کمری شما روشن باشد ، علامتی غیر قابل تردید است.
    • نشتی روغن گیربکس عادی ترین علامتی است که شما به تعویض روغن و یا ایراد در داخل گیربکس و شلنگ انتقال قدرت است.
    • بوهای عجیب علامت سوختن روغن گیربکس شما است.
    • هنگام تعویض دنده آن را با تاخیر انجام دهد ، یکی از عادی ترین نشانه هاست.
    • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای سنگ زنی شدید یا احساس می کنید هنگام تعویض چرخ دنده شما گیر می کند ، در این صورت احتمالا گیربکس شما به روغن بیشتری احتیاج دارد و  یا ممکن است مشکل بزرگتری داشته باشد.

     

    اگر هر یک از این مشکلات را تجربه کرده اید یا فکر می کنید ، حتما آن را جدی بگیرید و با ما تماس بگیرید.

     

    هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کمری

    هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کمری با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    مطالب مفید