تعمیر گیربکس اتوماتیک BENZ

     

    تعمیر گیربکس بنز

     


    تعمیر گیربکس بنز زیر نظر متخصصین و مهندسین مجرب و دوره دیده با بیش از 15 سال تجربه حرفه ای


    فروش و تعمیرات گیربکس اتوماتیک بنز توسط گیربکس آپ با به روزترین امکانات و دانش

    تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب یابی گیربکس با افتخار اعلام می دارد.

    که زیر نظر متخصصین کارآزموده در مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک انجام می‌پذیرد.

    نکته حائز اهمیت گارانتی 12 ماه گارانتی تعمیرات می باشد.

     

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده بنز

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی بنز

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی بنز را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس بنز شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس بنز شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره مرسدس بنز

     

    مرسدس بنز خودروی آلمانی است که از اواخر سال 2019 به بعد به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه لوکس و وسایل نقلیه تجاری مشهور شده است. دفتر مرکزی آن در اشتوتگارت آلمان قرار دارد. این نام اولین بار در سال 1926 با نام Daimler-Benz ظاهر شد. در سال 2018 ، مرسدس بنز با فروش 2.31 میلیون اتومبیل سواری ، بزرگترین فروشنده وسایل نقلیه برتر در جهان شد.

     خاستگاه این شرکت از مرسدس دیملر-موتورن-گسلشفت 1901 و بنز پتنت-موتورواگن 1886 کارل بنز ناشی می شود که به عنوان اولین موتور احتراق داخلی در یک خودروی خودران شناخته می شود. سوخت این خودرو بنزین نبود ، بلکه یک روغن بسیار فرار تر از نفت به نام لیگروین بود. شعار این برند "بهترین یا هیچ چیز" است.

     

     

    تاریخچه بنز در ایران

    اطلاعات دقیقی درباره چگونگی حضور و واردات اولین مرسدس‌بنز به بازار ایران در دست نیست ولی گفته می‌شود نخستین دیدار ایرانی‌ها با تولیدات این شرکت، حدود سال‌های 1320 با نسل اول W15 موسوم به 170 آن هم در حد سه چهار دستگاه مخصوص دربار قاجار باشد.

    به طور حتم اولین واردات انبوه مربوط به اتوبوس‌های بود که سال 1332 وارد شده بودند. بعد از آن در دوره پهلوی اول، اینطور به نظر می‌رسد که سری جدیدتر W136 موسوم به 170V بیش از پیش مورد توجه دربار، ثروتمندان و افراد متمول جامعه قرار گرفت. نسخه‌های لیموزین و کروک این خودرو به عنوان نماد لوکس‌گرایی غربی شناخته می‌شد.

    اواخر دهه 30 و شاید اوایل دهه 40 میلادی تحولی در دنیای رابطه بنز و ایران شکل گرفت. چندین دستگاه از مدل‌هایPonton‌ با کد W120 وW121 با نام‌های معروف 180 و 190 وارد ایران شد. این سری از خودروها به دلیل امکانات خاص چون رادیو و صندلی چرم، بی‌اندازه با اقبال مشتری مواجه شد. مرسدس‌بنزهای 180 و 190 جزو قوی‌ترین مدل‌های چهار درب خانوادگی این شرکت محسوب می‌شدند.

    کمی بعد در سال‌های 1344 به بعد تقریباً هم‌زمان با بازارهای جهانی، عرضه نسخه W110 معروف بهFintailدر ایران نیز آغاز شد. مدل‌های 190، 200 و 230 در این ایام پا به خاک ایران گذاشتند. فروش این خودروها فراتر از پیش‌بینی‌ها بود.
    به موازات عرضه این سری، بازرگانان ایرانی واردات مدل‌های فوق لوکس W111 را نیز آغاز کردند. این خودرو در زمره نخستین تولیدات Sکلاس مرسدس‌بنز قرار می‌گیرد. 230S و 230SE در این دوره آمدند و ماندند.

     

     

    هزینه تعمیر گیربکس بنز

    هزینه تعمیر گیربکس بنز با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

    تعمیرات گیربکس بنز تخصص ماست .

    مطالب مفید