امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ تخصص ماست. ما در گیربکس آپ  طیف گسترده ای از تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ را خدمت شما ارائه می دهیم تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس آپ یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد. ما در تشخیص و برطرف کردن هرگونه خطای گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ که فکر کنید مهارت بالایی داریم. تعمیرگاه گیربکس آپ جزو بهترین تعمیرگاه ها در تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید خودرو خود را به ما بسپارید. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ ، سرویس دوره ای گیربکس سانگ یانگ ، تعویض روغن گیربکس سانگ یانگ و بازدید فنی گیربکس سانگ یانگ با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده سانگ یانگ

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی سانگ یانگ

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی سانگ یانگ را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره سانگ یانگ

     سانگ‌یانگ شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان چهارمین شرکت خودروسازی بزرگ کره‌ای به‌شمار می‌آید.

    شرکت سانگ‌یانگ در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد، در ۱۹۸۶ توسط گروه سانگ‌یانگ خریداری شد. این گروه در سال ۱۹۹۷ سانگ‌یانگ را به دوو موتورز واگذار نمود. 70 درصد این شرکت در نهایت در سال 2011 به ارزش ۴۷۰ میلیون دلار، توسط شرکت ماهیندرا خریداری شد و هم‌اکنون به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از این شرکت هندی فعالیت می‌کند. سانگ یانگ در زبان کره‌ای به معنی دو اژدها می‌باشد، که تلفظ اصلی آن سنگ یون است. این شرکت در کشورهای روسیه، هند و قزاقستان نیز کارخانه‌هایی جهت تولید برخی از خودروهای خویش دایر نموده‌است.

     

    سانگ یانگ در ایران

    شرکت صنعتی تولیدی مرتب از بهمن ماه سال ۱۳۸۱ واردات و مونتاژ خودرو موسو را به بازار عرضه کرد. موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و اخیراً تیوولی، نیوکوراندو و نسل چهارم رکستون G4 خودروهای نام آشنای سانگ یانگ هستند که در سال‌های مختلف در بازار ایران عرضه شده‌اند و با استقبال مناسب مصرف‌کننده ایرانی مواجه شده‌اند.

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

    این گیربکس دارای حاشیه ایمنی زیادی است ، اما به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن ممکن است پس از 100000 کیلومتر ، گیربکس خرابی های جدی داشته باشد ، که به سادگی قابل پیش بینی نیستند. مشکلات خاصی از طریق مبدل گشتاور برای صاحبان خودرو ایجاد می شود که در هنگام تعویض دنده منجر به ضربه و فشار قابل توجه می شود و همچنین خودرو گاهی از دنده دوم شروع به کار کند.

    مشکلات پمپ روغن نیز اغلب وجود دارد که باعث سایش قطعات و می تواند منجر به نقص جدی شود . در مدل جدید گیربکس ، فیلتر پلاستیکی دارای غشای نمدی است که عمر آن حدود 150،000 کیلومتر است و پس از آن نیاز به تعویض دارد.

    نقطه ضعف این گیربکس پمپ است که اغلب هنگام لرزش ناشی از مبدل گشتاور فرسوده و خراب می شود. در این حالت ، پمپ نیاز به تعویض دارد و همه واشرهای گیربکس نیز باید به طور همزمان تعویض شوند. در نسخه های اولیه این گیربکس ، بلبرینگ مشکلات خاصی را برای صاحبان خودرو ایجاد کرد ، اما بعدها نسخه تقویت شده آن استفاده میشود.

     

    دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

    علت اصلی خرابی گیربکس های اتوماتیک در خودروهای سانگ یانگ شیوه رانندگی تهاجمی ، عملکرد نادرست گیربکس اتوماتیک در فصل زمستان و سایش فیزیکی است که اغلب پس از راندن 250.000 کیلومتر مشخص می شود.

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

     

     

     

     

    مطالب مفید