امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

     تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان یکی از پر چالش ترین گیربکس ها در خودرو های کره ای میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان  تخصص ماست. تعمیرات غیر اصولی گیربکس اتوماتیک توسان باعث میشود تا هم شما مجبور شوید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس را مجددا پرداخت نمایید و هم خرابی قطعه ای که بصورت غیر اصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد نماید. مراقب باشیم که تعمیرات خودرویمان را به چه کسی میسپاریم. مجموعه گیربکس آپ متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ها مفتخر است اعلام کند بیش نیم قرن در زمینه تعمیرات خودرو تجربه و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری میباشد . ما در این مجموعه خودرو شما را با کمترین هزینه و زمان تحویل در کل غرب تهران همانند خودروی صفر به شما تحویل میدهیم. کلیه خدمات تعویض فیلتر گیربکس، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ،تعمیر گیربکس اتوماتیک با گارانتی معتبر در این مجموعه ارائه میشود.

     

    ما در گیربکس آپ تضمین میکنیم :

     

    تکنسین های آموزش دیده هیوندای توسان

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی توسان

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی هیوندای را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک توسان

     

    علائم هشداردهنده متداول که نشان می دهد گیربکس خودرو شما دچار مشکل است عبارتند از:

     

    • یکی از بارز ترین نشانه ها زمانی است که گیربکس شما دنده ها را با تاخیر تعویض میکند.
    • بوهای عجیب نشانه ی این است که روغن گیربکس در اجزای داخلی گیربکس در حال سوختن است.
    • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای ناهنجار یا صدای سنگ زنی شدید احساس می کنید و یا هنگام تعویض دنده ها گیر می کند ، در این صورت ممکن است گیربکس به روغن گیربکس  بیشتری احتیاج داشته باشد یا چیزی خطرناک تر ممکن است مقصر باشد.
    • نشت مایع گیربکس عیان ترین علامت این است که گیربکس شما نیاز به تعویض روغن و به سرویس نیاز دارد.
    • اگر چراغ هشدار گیربکس توسان شما روشن باشد یک علامت بارز خواهد بود.

    اگر هرکدام از این مشکلات رو  تجربه کرده اید یا فکر می کنید که ممکن است با هر یک از این مشکلات روبرو شوید ، امروز با گیربکس آپ تماس بگیرید. می توانیم هر گونه مشکلی را که گیریکس خودرو  شما ممکن است داشته باشد بر طرف کنیم.

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک توسان خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید. 

     

    تعویض گیربکس اتوماتیک هیوندای توسان

    گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض گیربکس خراب می تواند بسیار دشوار باشد. به طور معمول ، عامل تعیین کننده این است که کدام  یک از اجزا  گیربکس خراب یا آسیب دیده هستند. گیربکس آپ اجزا گیربکس اتوماتیک توسان شما را در حضور شما جدا کرده و تک تک قسمت ها را تمیز و بررسی  می کند.

    تعویض  گیربکس اتوماتیک توسان یک گزینه بسیار گران است ،و تعویض آن با گیربکس استوک اشتباهی بیش نیست چرا که دوباره بعد از مدتی گیربکس مجددا به تعمیر نیاز پیدا میکند و گویی مسیری که باید از اول میرفتید رو با هزینه دوبرابر طی میکنید.

     

    مقایسه گیربکس اتوماتیک توسان با گیربکس دستی توسان

    گیربکس اتوماتیک و دستی معمولاً به روغن های متضاد نیاز دارند. روغن گیربکس اتوماتیک معمولاً سبک تر و لطیف تر است و معمولاً رنگ آنها قرمز یا سبز است. روغن های گیربکس دستی یا واسکازین ها به دلیل افزودنی ها و ترکیبات متنوع برای روانکاری گیربکس و اجزای متنوع ، ضخیم تر و سنگین تر هستند. گیربکس های دستی به دلیل تغییر دنده محیط اصطکاک بیشتری دارند ، بنابراین روان کننده متفاوت از اتوماتیک دارند.

     میزان روان کنندگی در روغن ها نه تنها بین گیربکس های دستی و اتوماتیک متضاد هستند ، بلکه میزان گرمای روغن ها نیز بسیار متضاد است. گیربکس های اتوماتیک گرمای بسیار بیشتری تولید می کنند و بنابراین روغن در گیربکس شما باید به طور مداوم تعویض شود. اگر مایع انتقال هیوندای توسان خود را تغییر ندهید ، گیربکس اتوماتیک توسان شما دارای تراشه های فلزی شکسته و مواد خورنده اضافی در سراسر اجزای حیاتی می شود. شما باید به طور مداوم سطح روغن و کیفیت آن را بین فواصل سرویس بررسی کنید.

     

     

    مطالب مفید

    مطالب پر بازدید و مفید

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس ام جی MG

    کلیک کنید

    خودرو اتومات یا دستی

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس لیفان

    کلیک کنید

    چرا ماشین روغن کم میکند

    کلیک کنید

    تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90