امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

     

    تعمیر گیربکس چینی

     

      

     تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی امتعمیر گیربکس اتوماتیک چریتعمیر گیربکس اتوماتیک bydتعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی                                                                                         

    تعمیر گیربکس لیفانتعمیر گیربکس فاوتعمیر گیربکس جکتعمیر گیربکس برلیانس

     

     

     

     

    تعمیرگیربکس چینی تخصص ماست . 

    تعمیر گیربکس چینی تخصص ما در گیربکس آپ میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک، تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و

    چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود .تمامی خودروهای چینی باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  هر 35000 کیلومتر  انجام شود.

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده 

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی و نو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی و نو  را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس خودرو چینی شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس خودرو چینی شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    صنعت خودرو ساری چین از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد که بزرگترین صنعت تولید خودرو بر پایه تعداد میباشد .از سال 2009 تعداد سالانه خودرو های تولید شده چینی حتی از تعداد خودروهای تولید شده اتحادیه اروپا و یا ایالت متحده آمریکا بیشتر میباشد.چهار شرکت اصلی تولید کننده خودروهای چینی چانگان ، فاو ، دانگ فنگ و سایک موتور میباشند . بیشتر خودروهای تولید شده این کشور در بازار داخلی خود به فروش میرسد اما تعداد خودروهای صادر شده نیز چشم گیر میباشد. ایران یکی از همین کشور های وارد کننده ست که با توجه به قیمت های اخیر خودرو های اروپایی ،خودرو های چینی بازار گرمی در میان مردم پیدا کردند . تعمیرات گیربکس اتوماتیک این خودرو ها نیاز به مهارت خاص تر و بیشتری نسبت به سایر خودروهای دیگر دارد که  مجموعه گیربکس آپ مفتخر است این اطمینان را به شما بدهد در این زمینه متخصص میباشد .تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی با یکسال گارانتی در این مجموعه صورت میگیرد.

     

    مزایا و معایب خودروهای چینی

     

    فروش خودروهای چینی در سال 2004 در بازار داخلی آغاز شد. تولید کنندگان چینی تجربه چندانی در مهندسی مکانیک ندارند ، اولین خودروی تولید شده توسط این کشور در سال 1956 وکامیون Jiefang-SA بود. امروزه چین به سرعت در حال توسعه است ، طی یک سال گذشته ، این کشور حدود 18 میلیون خودرو تولید کرده است. طبیعتاً اکثر این خودروها به بازار محلی تحویل داده شده.

    حدود ده یا پانزده سال پیش رانندگان حتی تصور هم نمیکردند که خودروهای چینی سوار شوند. از این گذشته ، طراحی آنها به اندازه کافی جذاب نبود و کیفیت مونتاژ از مواد درجه یک ساخته نمیشد. اما در حال حاضر صنعت خودروسازی چین خودروهایی تولید می کند که از نظر کیفیت و خدمات از نمایندگان و تولیدکنندگان اروپایی پایین تر نیستند.

     

    معایب خودروهای چینی

     

    • طراحی قدیمی که از مدلهای تولیدکنندگان ژاپنی و غربی در دهه گذشته گرفته شده است باعث شده که ماشینهای ساده و کمی مدرنیزه با برخی کاستی ها را به ارمغان آورده شود.
    • کیفیت ساخت پایین ، سایش سریع قطعات
    • امنیت پایین ، به همین دلیل واردات خودروهای تولید شده در چین به اتحادیه اروپا ممنوع شد. مدت کوتاهی قبل از نقطه فعلی این خودروها بدون ایربگ بودند.
    • خودروهایی با ظاهر زیبا که در کابین بوی ناراحت کننده پلاستیک بی کیفیت می دهند. عایق کم که با گذشت زمان ، صدای جیر جیر و جغجغه ای به وجود می آید.
    • نبود قطعات و هزینه زیاد تعمیرات

     

    مزایا خودروهای چینی

     

    • قیمت مناسب: قظعا مهم ترین مزیت این خودروها همین اصل است .قیمت این خودروها مقرون به صرفه است پرا که در چین کارخانه های زیادی وجود دارد و نیروی کار ارزان است. قیمت مناسب به علاقه مندان به خودرو این امکان را می دهد تا یک خودروی جدید بخرند که از نظر کیفیت در مقایسه با خودروهای اروپایی با هزینه اندک نزدیک است.
    • امنیت بالا: خودروهای مدرن مطابق مقررات بین المللی با استفاده از فناوری های بالا تولید می شوند ، بنابراین نیازی نیست نگران ایمنی راننده و سرنشینان خودرو باشید.
    • طراحی مدرن: طراحان و توسعه دهندگان چینی برای ارائه یک مدل جدید ، بهترین قطعات را از خودروهای شناخته شده گرفته ، آنها را با هم ترکیب کرده و به بهترین نتیجه می رسند.
    • تجهیزات اولیه خوب: حتی در ساده ترین مدل خودرو می توانید روی گزینه های اضافی مانند تهویه مطبوع ، صندلی های گرم شونده ، شیشه های برقی ، کیسه هوا حساب کنید. این باعث می شود خودرو بسیار راحت تر و کاربردی تر باشد.

     

    رتبه بندی خودروهای چینی

     

    لیفان

    محبوب ترین امروز .  این مدل عملاً از سودآوری و محبوبیت هوندا کم ندارد. بیش از دو سال است که رانندگان روسی بیش از 15000 ماشین لیفان خریداری کرده اند.

     

    چری

    یکی دیگر از تولید کنندگان مشهور در بازار خودرو که جایگاه خود را پیدا کرد چری است. به دلیل قیمت پایین ، محبوبیت این شرکت به شدت افزایش یافته است.

     

    Great Wall

    اتومبیل های Great Wall از موفقیت های زیادی برخوردار شدند. پرفروش ترین خودرو این مارک چینی وانت Deer ، Hover ، SUV G5 شد. البته این خودروها هنوز به بازار ایران راه پیدا نکردند .

     

    فاو

    بالغ ترین شرکت خودروسازی چینی تولید کننده ماشین های کوچک Vita (2007) - FAW است. اگرچه کارخانه های آنها در حال حاضر تقریباً در همه انواع وسایل نقلیه تولیدات دارند:

    کامیون و اتوبوس ؛ ماشین ها ، SUV ها

     

    جیلی

    این خودرو عملکرد قابل اعتماد و راحت و عالی را ارائه می دهد. در امروزه در بازار ایران محبوبیت خاصی دارد.

     

     تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی تخصص ماست.

    با استفاده از متخصصان ما می توانید بعد از تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود به راحتی به مسیرتان ادامه دهید.

     

    مطالب مفید