امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک

     

    تعمیر گیربکس تیگو

     

    تعمیر گیربکس تیگو تخصص ما در گیربکس آپ میباشد.  تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود . تعمیر گیربکس تیگو خود را جدی بگیرید و آن را به دست هر کسی نسپارید چرا که خودرو های چینی از حساسیت بیشتری برخوردارند و تعمیر گیربکس اتوماتیک آن ها کار هر تعمیرکاری نمیباشد. تعمیرگاه گیربکس آپ با دهه ها تجربه تعمیر گیربکس خودرو های چینی در غرب تهران در خدمت شما عزیزان است تا گیربکس خودرو شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر نماید. تمامی خودروهای تیگو باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  هر 35000 کیلومتر  انجام شود.

     

     

    ما در گیربکس آپ تضمین می کنیم:

     

    تکنسین های آموزش دیده تیگو

    تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

     

    قطعات اصلی تیگو

    تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی تیگو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس تیگو شما به بهترین نحو انجام شود.

     

    خودرو بر رایگان

    جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

     

    گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

    تعمیر گیربکس تیگو شما در مجموعه گیربکس آپ همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

     

    تست و عیب یابی رایگان

    کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

     

    درباره تیگو

    چری تیگو  از سال ۲۰۰۵ توسط گروه چری عرضه می‌شود. نسخه ی اولیه این خودرو چری تیگو ۳ بود که در سال ۲۰۱۰ نمایش داده شد. در نوامبر سال ۲۰۱۳ خودروی چری تیگو ۵ عرضه شد سپس تیگو ۷ به بازار آمده است.

    چری تیگو امکان دارد که یکی از موارد زیر باشد:

    چری تیگو ۳ایکس  که در ایران با نام ام‌وی‌ام ایکس۲۲ عرضه می‌شود.

    چری تیگو ۵ایکس  که در ایران با نام ام‌وی‌ام ایکس۵۵ عرضه می‌شود.

    چری تیگو ۳  ،چری تیگو ۵  ،چری تیگو ۷ ،چری تیگو ۸

     

     

    نکات مهم در نگهداری گیربکس اتوماتیک تیگو

    • خطاهای گیربکس اتوماتیک تیگو را جدی بگیرید و در اولین فرصت  حتما به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس تیگو شما را چندین برابر کند.
    • روغن گیربکس تیگو خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است.
    • خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنیدچرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود.
    • مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.
    • از استفاده از خودرو به عنوان یدک کش جدا خودداری کنید چرا که این کار فشار زیادی به خودرو وارد کرده و باعث آسیب جدی خودرو میشود.
    • سرویس های دوره ای خودرو را جدی گرفته و فراموش نکید. این سرویس ها همانند پبشگیری بهتر از درمان است عمل میکند و از هزینه گزافی که ممکن است برای تعمیرات بپردازید جلوگیری میکند.

     

    هزینه تعمیر گیربکس تیگو

    هزینه تعمیر گیربکس تیگو با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس تیگو خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

    مطالب مفید