امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان

     

     

    تعمیر گیربکس مگان

    تعمیر گیربکس مگان و هرینه آن قطعا به میزان خرابی و آسیب هایی که به قطعات داخلی گیربکس زده شده است بستگی دارد. ما در گیربکس آپ به کمک شما عزیزان می آییم تا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی مگان شما را به حداقل برسانیم.موردی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که تمامی تعمیرگاه ها با هم برابر نیستند و خودروی خود را جهت تعمیر هرجایی نباید ببرید خصوصا جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک چرا که به جرات میتوان گفت اصلی ترین عضو ماشین محسوب میشود.

     

    تاریخچه مگان

    رنو مگان یک ماشین خانوادگی است که از اواخر سال 1995 توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید می شود و جانشین رنو 19 است. مگان در سبک های مختلف بدنه سه و پنج درب ، سالن ، کوپه ، کانورتیبل و ... ارائه میشود. اکنون در چهارمین نسل خود به سر میبرد.

    نسل اول عمدتا بر اساس نسل قبلی خود یعنی  رنو 19 ساخته شده بود و از نسخه های اصلاح شده پیشرانه و شاسی آن اتومبیل استفاده می کرد.

    در اواخر سال 1996 ، مگان  جمع و جوری با همان اجزای مکانیکی مگان هاچ بک معرفی شد. برای سال 2002 ، مگان با طراحی مجدد قابل توجهی وارد نسل دوم خود شد و برای سال 2003 به عنوان اتومبیل سال اروپا انتخاب شد ، همچنین اولین اتومبیل در کلاس خود بود که پنج ستاره دریافت کرد.

    مگان در سال 2008 با طراحی کاملاً متفاوت دیگری وارد نسل سوم خود شد. مگان به عنوان Renault Fluence برای این نسل شناخته شد و در سال 2009 معرفی شد. نسل چهارم مگان در سال 2015 به بازار عرضه شد و فروش آن در سال 2016 آغاز شد.

     

    تاریخچه مگان در ایران

     تا به امروز 4 نسل از رنو مگان معرفی شده که نسل دوم آن از سال 2006 به صورت وارداتی و از سال 1387 به صورت مونتاژی وارد بازار ایران شد. مگان را باید یکی از بهترین و موفق‌ترین محصولات تاریخ رنو بدانیم که فروش بسیار بالای آن در سطح جهان همچنان ادامه دارد.

    مگان در هنگام ورود به بازار ایران به دلیل ظاهر جذاب و ویژگی‌های فنی خوبی که داشت، و البته قیمت منطقی که در آن زمان برای این سدان در نظر گرفته شده بود، توانست در کشور ما هم روزهای خوبی را تجربه کند. مگان با دو موتور 1.6 و 2.0 لیتری به بازار عرضه شد که به ترتیب 115 و 132 اسب بخار تولید می‌کنند و برای آنها جعبه دنده دستی و اتوماتیک در دسترس بود.

    رنو مگان در زمان عرضه رقبایی چون سیتروئن زانتیا، نیسان ماکسیما، مزدا 3 و حتی تویوتا کمری را در مقابل داشت و همچنان نسخه‌های دست دوم آن در بازار خرید و فروش می‌شود. 

     

    مشکلات گیربکس اتوماتیک مگان

    زیاد پیش می آید که خطای check gearbox ldnin را داشته باشد و باید بعد از دیدن خطا نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

    دیر دنده عوض میکند و اصطلاحا یک خنگی در تعویض دنده دارد.

    هنگام تعویض دنده در دنده های مختلف ضربه و تفه دارد .

    ممکن است توان خودرو  کم بشود  و در سربالایی ها شتاب خوبی نداشته باشد اصطلاحا ماشین جون نداره.

    در سربالایی هنگام برداشتن پا از روی پدال ترمز خودرو به عقب حرکت میکند.

     

    نکات مثبت مگان

    ایمنی بالا

    مصرف سوخت اقتصادی

    کیفیت بالای ساخت در مقایسه با تولیدات داخلی

    عملکرد خوب موتور

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان

    هزینه تعمیر گیربکس مگان تخصص ماست . آسوده خودرو خود را چه از لحاظ فنی و کیفیت و چه از لحاظ مالی به ما بسپارید. گیربکس آپ با دهه ها تجربه در تعمیر گیربکس اتوماتیک در کنار شماست تا حتی ریز ترین مشکلاتی که مربوط به گیربکس اتوماتیک است را با حداقل هزینه برایتان برطرف کند.

     

     

    مطالب مفید