امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

     

     

    تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا

     

    تعمیر گیربکس آزرا

     

    تعمیر گیربکس آزرا در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در کل غرب تهران صورت میگیرد. ما در مجموعه گیربکس آپ خدماتی شامل : تعمیر گیربکس آزرا، سرویس دوره ای گیربکس آزرا، تعویض روغن گیربکس آزرا و بازدید فنی گیربکس آزرا با 12 ماه گارانتی ارائه میدهیم.

     

    مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک آزرا

     

    تأخیر در تعویض دنده

    بوی سوخته ناشی از گیربکس اتوماتیک

    تعویض دنده های سخت

    گیر کردن خودرو در حالتی که لنگ میزند

    نشت روغن گیربکس اتوماتیک

    کم بودن روغن گیربکس اتوماتیک

    روشن شدن چراغ گیربکس

    اگر یکی از مشکلات بالا در خودروی شما رخ داد ، دو گزینه پیش رو دارید:

    گیربکس دست دوم بدون ضمانت را بخرید که در اصل گیربکس استوک یک گیربکس همانند گیربکس خودروی خودتان است که قطعا بعد از چند ماه دوباره باید برای تعمیرات هزینه کنید.

    و یا تعمیر آن را به صورت حرفه ای به گیربکس آپ بسپارید و نگران نباشید چرا که ما برای حل مشکل شما اینجا هستیم . با استفاده از نرم افزار تشخیصی ، اطمینان حاصل خواهیم کرد که خودروی شما کاملاً بررسی شده و علت اصلی آن شناسایی و با یکسال گارانتی برطرف خواهد شد.

     

    تاریخچه خودرو سازی هیوندای

    هیوندای موتور یک شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است .نام این شرکت در برخی از مدل های لوکوموتیو ، کشتی ، ابزار و ماشین آلات و همچنین مهندسی برق وجود دارد. اکنون پس از شرکت‌های تویوتا ژاپن و گروه فولکس ‌واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود. این شرکت در دوره پس از جنگ - در سال 1947 توسط کارآفرین کره ای چونگ چو یونگ تاسیس شد. در اصل یک کارگاه کوچک اتومبیل سازی بود که به تدریج به یک هلدینگ کره جنوبی تبدیل شد که تعداد مشتریانش به چندین میلیون نفر میرسد. هیوندای به عنوان اصلی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ساخت و ساز در چندین کشور مانند ویتنام ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه انتخاب شد. نفوذ نام تجاری گسترش یافت ، و پایه ای محکم برای ایجاد بستری برای صنعت خودرو ایجاد کرد.

    این برند در اواخر سال 1967 توانست به سمت خودروسازی برود. هیوندای موتور بر اساس شرکت ساختمانی تاسیس شد. در آن زمان ، این شرکت هیچ تجربه ای در زمینه تولید خودرو نداشت. به همین دلیل ، اولین پروژه های جهانی مطابق با نقشه های مارک خودرو با تولید مشترک اتومبیل همراه بودند. اولین خودروی عرضه شده توسط گروه هیوندای موتور کورتینا نام دارد. از آنجا که کورتینا متعلق به شرکت خودروسازی فورد می باشد آن را با نام فوردکورتینا نیز می شناسند. در واقع قطعات کورتینا در کارخانجات فورد ساخته می شد و مونتاژ و عرضه ی آن توسط هیوندای انجام می شد.

     

    تاریخچه هیوندای در ایران

    شرکت راین خودرو، از زیرمجموعه‌های شرکت کرمان موتور می‌باشد، که برای نخستین بار نمایندگی مونتاژ و فروش ۲ مدل از خودروهای هیوندای موتور، بنام‌های هیوندای ورنا و هیوندای الانترا، در ایران را برعهده داشت. این شرکت به دلیل مشکلات مالی، موفق به عرضه سایر مدل‌های هیوندای در ایران نشد. از سال ۱۳۸۵ شرکت آسان موتور نمایندگی انحصاری واردات خودروهای هیوندای موتور به ایران را در اختیار دارد. شرکت آسان موتور از سال ۲۰۰۶ مجوز واردات ۵ مدل هیوندای آزرا، هیوندای سوناتا، هیوندای توسان، هیوندای سانتافه و هیوندای کوپه را دریافت کرد، سپس در سال ۲۰۰۹ نیز اقدام به واردات سری دوم از خودروهای شرکت هیوندای، مطابق با استانداردهای اروپایی از جمله هیوندای جنسیس، هیوندای آی‌ایکس۵۵ و هیوندای آی۳۰ نمود. خودروهای هیوندای موتور که اکنون در بازار ایران موجود می‌باشند، در فهرست زیر درج شده‌اند.

     

    تاریخچه خودرو آزرا

    در اصل به عنوان میتسوبیشی دبونیر اصلاح شده توسط هیوندای در سال 1986 تولید شد. آزرا که در ابتدا در کره بانام گرنجور وارد بازار شد. گرنجور نسل اول و دوم که قادر به صادرات خودرو نبود و فقط در بازار کره جنوبی فروخته شد. گرنجور سالها وسیله نقلیه نمادین در کره جنوبی بود که اصولاً توسط مدیران و بازرگانان رانده می شد. سرانجام بازار گسترش یافت و گرنجور به پرفروش ترین خودروی کره جنوبی تبدیل شد. هیوندای آزرا را برای نسل سوم خود به طور کامل بازسازی کرد و به آنها امکان صادرات قانونی خودرو داده شد. ایالات متحده برای اولین بار Azera را در سال 2006 در نسل چهارم خود مشاهده کرد و همچنین نه تنها در آمریکای شمالی و کره جنوبی ، بلکه در چین ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه نیز به موفقیت دست یافته است. نسل چهارم هیوندا آزرا (2006-2011) اولین نسلی بود که در بازار ایران حضور پیدا کرد.

     

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا

    هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا با توجه به این که خودرو کره ای است و در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس آپ سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس آزرا خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    مطالب مفید